Zwroty, wymiany, reklamacje
ZWROT, ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną)
- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności za towar, z wyjątkiem kosztów dostarczenia.
- Zwracany produkt należy odesłać na adres: Arzzos, Hrdlickova 428, Zdimerice, 25242, Czechy. Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.
Jeśli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić towar, pobierz formularz klikając FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WYMIANA TOWARU NA INNY, REKLAMACJA
- Kupujący może wymienić towar na inny po wcześniejszym kontakcie ze sprzedawcą, do 14 dni od otrzymania towaru pod warunkiem że towar jest w stanie nienaruszonym. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem. Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów. Klient ponosi bezpośrednie koszty wymiany rzeczy.
- Wymiana na droższy produkt: Należy dopłacić różnicę w cenie + koszt ponownej wysyłki. Wymiana na tańszy produkt: od różnicy w cenie zostaje odjęty koszt wybranej opcji dostawy, reszta jest zwracana na konto podane przez Klienta.
- Żeby wymienić towar lub złożyć reklamację należy pobrać i wypełnić formularz reklamacyjny oraz odesłać go wraz z paragonem i towarem albo wysłać droga mailową na adres info@variocage.pl .
- W przypadku gdy jeden z punktów nie jest stosowany przez klienta, sprzedawca zostawia za sobą prawo odmówić w zwrocie lub wymianie towaru.
Jeśli chcesz zareklamować towar, pobierz formularz TUTAJ
Aby przejść do warunków handlowych, kliknij TUTAJ